Blog is verhuisd

30 Nov

Mijn blog is verhuisd. Dit is het nieuwe adres: www.talsbeauty.nl

Ik hoop jullie daar weer terug te zien.

 

Xoxo Tall

5 Reacties to “Blog is verhuisd”

  1. Marii 11/30/2012 bij 17:43 #

    Hoi, waar heb je een domein als ik vragen ,mag?

    • talsbeauty 11/30/2012 bij 17:45 #

      Bij antagonist

      • Marii 12/01/2012 bij 16:04 #

        Oke, bedankt ik twijfel nog steeds of ik ook domein wil of niet 😛

      • talsbeauty 12/01/2012 bij 16:51 #

        Kan het echt aanraden, veel meer vrijheid zonder dat wordpress het weer verbied

      • Marii 12/02/2012 bij 10:04 #

        Ja ik ken meerdere die er bij zitten en ik wil ook meer vrijheid. enige nadeel is dat ik maar 1x in de week echt tijd voor mijn blog heb

Geef een reactie

