Review: Blistex Med Plus Stick

29 Nov

Lippenbalsem, met dit weer kan het eigenlijk niet ontbreken. Je hebt last van pijnlijke, ruwe of gesprongen lippen en wilt je lippen graag verzorgen. Vandaag ga ik daarom ook een lippenbalsem behandelen, die ik met veel plezier heb gebruikt.

 

Deze balsem komt in een blauwe huls, vastgehouden op een stukje karton. Het oogt leuk, maar voor mij hoeft het niet zo het papiertje gaat toch de prullenbak weer in. Op de achterkant staat waarvoor deze lippenbalsem dient en welke ingrediënten er in zitten.

 

Wat zegt Blistex er over:

 

Ingrediënten:

Petrolatum, Lanolin, Cera microcristallina, Cera alba, Theobroma cacao, Ricinus Communis Root Extract, Myristyl Myristate, Menthol, Camphor, Dipropyl adipate, Menthyl lactate, Benzyl Alcohol, Menthoxypropanediol, Carrot, Saccharin, Parfum, Aroma, Coumarin, Coumarin, Limonene

 

Wat leuk, als je hem opendraait komt en een gele balsem met een lekkere minty geur omhoog. Dit vond ik zelf erg leuk om te zien. Hij draait makkelijk omhoog en gaat niet stroef (kijk daar mee uit, hierdoor is de mijne al gesneuveld).

 

Maar doet hij nou wat hij belooft? Hier kan ik volmondig met ja op antwoorden. De maand die ik hem heb gebruikt, merkte ik echt wel een verbetering aan mijn lippen. Ook is de mint geur die er van af komt niet storend en zorgt de mint die er inzit ervoor dat mijn lippen gingen tintelen. Dit was in het begin wel wat wennen, maar naar een tijdje merk je het niet eens meer. Ik kan jullie deze balsem dan ook zeker aanraden.

 

Pluspunten:

–          Fijne mint geur

–          Doet wat hij belooft

–          Niet duur

Minpunten:

–          Alleen online te verkrijgen

 

Prijs: Zo’n 3 euro

Verkrijgbaar: klik, klik, klik, klik, klik

Eén reactie to “Review: Blistex Med Plus Stick”

  1. jessy 11/29/2012 bij 13:54 #

    Ik kende het niet maar het ziet er wel goed uit!

Geef een reactie

