Sinterklaas wishlist

28 nov

Eigenlijk doen wij al jaren niet meer aan sinterklaas, wij doen altijd iets met kerst. Maar toch wou ik een kleine wishlist opstellen en aan jullie laten zien, misschien dat jullie ook zo wat inspiratie krijgen.

 

Als eerst deze telefoonhouder. Niet dat ik hem veel zou gebruiken, maar ik vind hem er gewoon leuk uit zien.

 

Geurkaarsen, heerlijk. vooral die van Airwick met appel kaneel vind ik heel erg lekker.

 

Body lotion van de Action. Ze zien er al leuk uit om naar te kijken, ben erg benieuwd naar hoe ze ruiken.

 

En als laatst nog iets voor mijn telefoon. Sinds ik mijn Iphone 4 heb ben ik gek op hoesjes (ik heb natuurlijk wat in te halen naar mijn Iphone 3). En dit hoesje ziet er gewoon heel schattig uit.

 

Vertel doen jullie nog wat met Sinterklaas?

 

 

3 Reacties to “Sinterklaas wishlist”

  1. Elma 11/29/2012 bij 12:17 #

    Geurkaarsjes vind ik ook altijd super fijn! Wij vieren zondag sinterklaas met de familie dus ik moet vandaag hard bezig met mijn gedicht & cadeautjes kopen! x

  2. blogthase 11/30/2012 bij 16:58 #

    die telefoon houder heb ik ook voor maar 50 cent bij de aciton

Plaats een reactie