Review: M.A.C Divine desire: quite coral

27 Nov

Mac, ik heb er niet veel producten van. Maar van de producten die ik heb ben ik groot fan. Dus toen ik hoorde dat de Divine desire zag, kon ik het niet laten om hem te bestellen.

 

De clutch waar alles in zit, is al een pareltje om te zien en om in je bezit te hebben. Maar het uiterlijk is natuurlijk niet het belangrijkste.

 

De inhoud is waarom hem draait. In deze Divine desire zitten een lipgloss, lipstick, blush en kohlpotlood, Zelf ben ik hier erg blij mee, omdat ik eigenlijk alleen nog maar een lipstick en wat andere dingen had van M.A.C. Maar zeker geen lipgloss, blush en kohlpotlood.

 

Photogravure

Let’s start met het kohlpotlood. Ik ben zo’n persoon die meer weg is van zwarte kohlpotloden en het liefst hard wegrend voor andere kleuren, maar ik moet zeggen dat deze bruine mij zeer verast heeft. Hij blijft heel de dag redelijk goed zitten en het pigment is ook goed te doen.

 

Born to love

Is een koraal kleurige blush, die ik zelf erg mooi vind. Hij is niet te donker, maar ook zeker niet te licht. Hij heeft gewoon een mooi subtiel kleurtje aan je wangen en heeft een redelijk pigment.

 

Pure flattery

En hier ben ik niet zo blij mee. Ik ben al niet zo’n groot lipgloss fan maar als ze dan ook nog eens gaan plakken moet ik er niks meer van hebben. Dat is dus ook het geval bij Pure flattery, ik zal deze dus ook niet zo snel dragen.

 

In a heartbeat

Ook over deze lipstick ben ik niet tevreden. Zoals ik al zei heb ik al een lipstick in mijn stash van M.A.C en het liefst draag ik die elke dag. Daarom had ik ook grote verwachtingen van deze lipstick, maar die vielen toch een beetje tegen. Op het eerste gezicht zou je denken dat er niks mis mee is, hij heeft een mooi koraal kleurtje, goede pigment en ruikt niet vreemd of zo. Maar wat is het dan, nou hij blijft gewoon niet lang zitten wat mijn andere lipstick wel dus doet en dat vind ik gewoon heel erg jammer. Zou hij langer blijven zitten, was dit zeker een van mijn favorieten geworden.

 

Full Face

Hier draag ik alle producten. (let trouwens niet op mijn haar er is iets mis gegaan bij de kapper).

 

Pluspunten:

–          Komt in een luxe verpakking.

–          Producten zijn prachtig met goede pigment.

 

Minpunten:

–          Jammer van de lipstick en lipgloss

–          Niet goedkoop

–          Moeilijk verkrijgbaar

 

Prijs: 60,-

Verkrijgbaar: M.A.C pro stores en online

2 Reacties to “Review: M.A.C Divine desire: quite coral”

  1. Laralaurentia 11/27/2012 bij 14:25 #

    Wat erg van je haar, wat wilde je precies?
    Jammer dat de lipstick niet lang blijft zitten, iets wat je toch wel verwacht voor die prijs :S

    • talsbeauty 11/27/2012 bij 15:07 #

      Ik wilde een paar roze plukken er in en dan echt van dit heel licht roze, gelukkig is het uitwasbaar en is het er na een weekje wel weer uit :).

Geef een reactie

