Eigen domein

27 Nov

 

Zoals jullie misschien al hebben gezien is de naam van mijn blog geen talsbeauty.wordpress.com meer maar, talsbeauty.com. Ik heb eindelijk de stap gezet om wordpress te upgraden en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Het enige nadeel vind ik zelf is dat ik de layout niet aan kan passen, dit kom omdat totaal niet technisch ben aangelegd met html en weet ik wat nog meer. Ik ben er gister de halve dag mee bezig geweest, maar zoals jullie kunnen zien is het me niet gelukt. Voor de rest zullen jullie dus ook nog niks aan de site zien voorlopig

 

xoxo Tall

 

(Het normale artikel zal ook vandaag weer wat later online staan, begin namelijk een beetje ziek te worden helaas).

Eén reactie to “Eigen domein”

  1. LaraLaurentia 11/27/2012 bij 08:42 #

    Heb je een .com bij WordPress gekocht? Voor 13 euro ofzo?
    Want dan kan je dus eigenlijk niets extra’s en maak je nog steeds geen gebruik van het gehele wordpress. Ik had dit zelf ook gedaan, maar uiteindelijk weer opgezegd. Ik had verwacht dat ik ook met plugins etc kon werken, maar dat kon dus niet.
    Daarna heb ik een domein bij Antagonist gekocht en daar betaal ik 30,- per jaar en dan kan ik overal gebruik van maken. Ook email als info@….

Geef een reactie

