Review: Miss sporty fabulous shade pallet 013 Las vegas show

26 Nov

Miss Sporty is eigenlijk het eerste make-up merk dat ik echt gebruikte, maar na een tijdje verwaterde dat. Er was daar eigenlijk geen reden voor, maar het gebeurde gewoon. Totdat ik weer meer met make-up begon. Jullie hebben al eerder review kunnen lezen over twee lipsticks (klik) en de coverstik (klik). Vandaag ga ik een heel ander product behandelen, namelijk een palletje.

Het doosje zelf vind ik erg kinderlijk ogen en waar is mijn raampje om te kunnen zien welke kleurtjes er in zitten. Dit vind ik zelf een van de grootste minpunten, dat ik niet kan zien welke kleurtjes er in zitten.

Als dan het doosje opengaat zie je twee oogschaduw kleurtjes en een lipgloss. Voor de rest zit er niet echt een spiegeltje in, maar meer een soort vage spiegelsticker of hoe die dingen dan ook heten.

Dan door naar de swatches. Zelf vind ik dat ze voor een goedkoop merk redelijk gepigmenteerd zijn. Vooral de bruine. Het minderen is dat ze erg kruimelen, waardoor de oogschaduw in de lipgloss beland en je de lipgloss niet meer kunt gebruiken. Of je moet van oogschaduw in je lipgloss houden. Dat is ook een van de redenen waarom ik geen swatch van de lipgloss op mijn lippen heb.

Ooglook

Al met al is dit een redelijk goed palletje. De oogschaduws brengen best goed aan, op het kruimelen na en blijven heel de dag goed op hun plaatst.

Pluspunten:

–          Betaalbaar

–          Redelijk goed pigment

Minpunten:

–          Kruimelig

–          Lipgloss valt daardoor niet te gebruiken

–          Geen raampje, waardoor je de kleuren kan zien

2 Reacties to “Review: Miss sporty fabulous shade pallet 013 Las vegas show”

  1. naadje 11/26/2012 bij 15:17 #

    Leuk gedaan en duidelijke foto’s…

    XO

  2. Maaike 11/26/2012 bij 22:48 #

    goeie review, jammer dat het een beetje kruimelig is, want het ziet er wel mooi uit 🙂

Geef een reactie

