Bestelling van o.a. Boozyshop, M.A.C en ELF + geschopte spulletjes

25 Nov

Ik heb weer een aantal dingetjes geshopt en bestel die ik graag aan jullie wil laten zien. Veel plezier met kijken.

 

Boozyshop

De beautyblender wie kent hem niet. Ik had er al zoveel over gelezen en zovaak op het punt gestaan om hem te bestellen maar nooit gedaan. Tot nu.

 

M.A.C

Divine Desire: quite coral. Ik moest en zou hem in bezit krijgen dus toen ik hoorde dat ik een financiële meevaller had kon ik het natuurlijk niet laten.

 

ELF

Natuurlijk heb ik al wat kwasten, maar ik was toch benieuwd naar een nieuwe set en dat is deze set van ELF geworden.

 

Kruidvat

Ik ben altijd op zoek naar oogschaduwbasissen en toen ik deze zag liggen kon ik het niet laten.

 

ik heb al een lange tijd geen nagellakjes meer gekocht, dit kwam omdat mijn nagels het niet echt toe lieten. Nu ze weer wat langer zijn en dit lakje zag staan moest hij mee.

 

Nog een paar producten van de LE lijnen van Essence en Catrice.

 

Als eerst de bronzer. Ik heb eigenlijk geen bronzers in mijn bezit, nouja eentje maar die zit vol met glitters wat ik zelf niet erg fijn vind daarom moest deze van NYC mee naar huis. En dan het geval rechts, deze is een beetje kapot gevallen doordat ik nog een grote kluns ben.

 

Etos

Als eerst deze drie Dove producten. Ik zelf ben erg gek op de producten van Dove, maar een tasje van FAB is natuurlijk nooit weggegooid.

 

Dan als laatst deze blush. Mijn mama had een cadeaukaart van de werk gekregen, die ze heel lief aan mijn door had gegeven. Dus deze blush moest natuurlijk ook mee.

 

Hema

Een prachtige blush van de Hema die ik ook niet echt kon laten liggen toen ik hem zag en dan een eyeliner/mascara voor de kerst

 

En deze concealer.

 

Big Bazaar

Bij de Big bazaar waren alle Rimmel producten nu voor 2,99. Natuurlijk mooi meegenomen.

 

Een prachtig paar nepwimpers

 

Als laatst dit maskertje van Dokter van de Hoog

 

So-low

En als laatst deze drie dingetjes. Een hoesje met oortjes voor mijn telefoon, een screenprotector en een tenenspreider voor nagellak.

 

Als jullie nog ergens reviews van willen lezen, laat het me dan weten.

 

 

 

5 Reacties to “Bestelling van o.a. Boozyshop, M.A.C en ELF + geschopte spulletjes”

  1. Bo 11/25/2012 bij 10:57 #

    Wauw, jij hebt heerlijk geshopt! Ik ben benieuwd naar de blushes en het MAC palette.

  2. naadje 11/25/2012 bij 16:58 #

    Leuke spulletjes zeg! Vooral die blush van de Hema ziet er fantastisch uit!

    Xx

  3. Bertine 11/25/2012 bij 18:59 #

    super leuke shoplog! dat mac kitje is geweldig!

  4. LaraLaurentia 11/26/2012 bij 10:33 #

    De beautyblender vind ik echt fantastisch! Ik gebruik hem denk ik al een jaar en hij ziet er nog steeds prima uit. Verder heb je echt leuke dingen geshopt 😀

  5. Madeline 11/26/2012 bij 10:55 #

    Leuk om te zien! Ik heb die GOSH primer gehad, en vond hem wel goed werken!

Geef een reactie

