Review: Catrice spectaculART lipsticks

24 Nov

Ook Catrice is deze maand met een limeted edition uitgekomen en toen ik de afbeelding zag van de lipsticks kreeg ik de kriebels. Tegenwoordig ben ik er gek op en draag elke dag wel een lipstick dus deze drie kon ik natuurlijk niet laten liggen.

 

Deze lipsticks komen gewoon in de standaard verpakking die Catrice ook gebruikt bij hun vaste lipsticks. Ik zelf vind dit geen probleem omdat ik deze verpakking er wel goed uit vind zien, ze ogen niet goedkoop dus dat is altijd een plusplunt. Wel is de stikker die aan de onderkant zit en waar de naam op staat anders, wat fijn is omdat ik zo weet welke ik pak en niet naar de verkeerde grijp.

 

Rijke pigmenten van naturel tot bordeauxrood. Sheer Lip Colour heeft een transparante geltextuur en geeft lippen een subtiele glans. Hyaluronzuur zorgt ervoor dat rimpeltjes rond de lippen minder zichtbaar worden. SPF 10 beschermt  lippen tegen schadelijke UVA- en UVB-stralen. Het resultaat: zachte en verzorgde lippen.

 

CO2

CO1

CO3

De lipsticks zien er goed en als je ze zo op het eerste oog ziet zou je denken CO2 (Revel The Red) en CO3 (Soulful) toch een redelijk pigment met zich mee zouden dragen en op je hand is dat ook zo. Maar niks is minder waar. Deze lipsticks zijn echt sheer en geven ook echt een subtiele glans. Op zich niet zo erg, maar ik had er toch wel iets meer van verwacht. Wel brengen ze fijn aan, voelen ze zacht aan op je lippen en maken ze je lippen zacht. Toch pak ik ze af en toe wel vooral Revel The Red gewoon omdat hij lekker zacht is en mijn balsems nou niet echt een glans bij zich dragen.

Pluspunten:

–          Goedkoop

–          Ze zijn lekker zacht voor je lippen

–          Brengen fijn aan

Minpunt:

–          Alleen een subtiel glansje

Prijs: 3,99

Verkijgbaar: Kruidvat en trekpleister toch half November

3 Reacties to “Review: Catrice spectaculART lipsticks”

  1. Lieke Jongenelis 11/24/2012 bij 14:51 #

    De nieuwe Limited Editon van Catrice is weer erg mooi!

  2. Laralaurentia 11/24/2012 bij 18:50 #

    Van mij hadden ze wel wat meer pigment mogen hebben, ik draag liever lipstick die duidelijk zichtbaar .

  3. Maaike 11/25/2012 bij 22:21 #

    wow je hebt ze alle drie gekocht! Ik heb alleen C02, maar ze zijn alle drie heel mooi 😀 C01 zou ik ook nog wel willen hebben! mooie swatches 🙂

Geef een reactie

