Review: Etos maximum mascara

23 Nov

Ik had wel eens een product gekocht van Etos eigen merk, dat was toen een blush en daar was ik erg over te spreken. Dus toen ik deze mascara zag staan, dacht ik bij me eigen waarom niet een mascara is namelijk nooit weggegooid.

Deze mascara komt ik zwarte huls met zilveren tekst er op. Zelf vind ik het er wel leuk uit zien, maar niet echt speciaal ofzo. Het is gewoon een mascara in een normale niet speciale mascara huls.

Dan het borsteltje. Dit borsteltje is van rubber en ik weet nou niet of ik dit fijn moet vinden, of wat dan ook. Ik ben er dan ook niet echt over te spreken maar goed het werkt en dat is het belangrijkste.

En als laatst de mascara zelf. Op de huls staat dat de mascara de wimpers separeert door het speciaal rubberen borsteltje. Mag ik dan even vragen wat er zo speciaal aan is? En separeren, na kan niet zeggen dat ie dat doet. Het is gewoon een zwarte mascara die heel de dag op zijn plek blijft zitten en voor de rest niets speciaal met mijn wimpers doet (voor mijn gevoel).

Pluspunten:

–          Goedkoop

–          Makkelijk verkrijgbaar

–          Blijft heel de dag op zijn plaats

Minpunten:

–          Doet niet wat hij hoort te doen

2 Reacties to “Review: Etos maximum mascara”

  1. Maaike 11/23/2012 bij 09:23 #

    Etos producten zijn fijn & ook bestwel goed 🙂 Ik heb ook een mascara van de Etos die heel fijn werkt! Goeie review 🙂

  2. Bertine 11/23/2012 bij 14:11 #

    dank je wel voor je reactie op mijn blog! je wimpers zien er mooi uit!

Geef een reactie

