Review: Essence Twilight breaking dawn collectie

22 Nov

Ik ben gek op de producten van Essence en fan van Twilight. Dus toen ik wist dat Essence met een Twilight breaking dawn collectie kwam twijfelde ik geen moment. Een paar van deze producten moesten van mij worden. Vandaag kunnen jullie lezen welke producten en wat ik er van vind.

 

loose pigments eyeshadow

Laten we beginnen met de pigments. Ik heb ze alle 4 met moeiten weten te verkijgen en vind ze zelf erg mooi. Ze hebben een goed pigment als je ze nat aanbrengt, maar ook als je gewoon droog aanbrengt komt er genoeg kleur vanaf. Het enige nadeel is de glitters die er inzitten en die echt moeilijk te verwijderen zijn.

Prijs: 2,59

 

liquid glitter eyeliner

Dan de glitter eyeliners. Hier ben ik niet over te spreken. Het enige wat er van afkomt is een beetje glitter en dat is het. Ook blijven ze niet erg lang zitten en zijn ze heel erg waterig, nee voor mij is dit het niet.

Prijs: 2,39

 

Blush

Dan de mooie roodbruine blush. Sinds ik dit product in mijn bezit heb grijp ik er steeds vaker na. Hij valt lekker op, brengt fijn aan en blijft de hele dag goed zitten. Ik ben fan.

Prijs: 2,89

 

Shimmer powder

Dan de shimmer powder, ook bij deze geld het zelfde eigenlijk als de blush. Hij is fijn in gebruik en geeft een mooi goud glansje.

Prijs: 2,99

 

Lipstick

En dan als laatst de lipstick. Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken. Ik weet dat er maar een subtiel kleurtje van af komt met een paar glitters maar toch. Met kerst kan tie zeker erg leuk zijn, maar om zo te dragen nee dat zie ik me zelf nog niet doen.

Prijs: 1,99

 

Al met al ben ik dus best tevreden op de eyeliners na dan. Maar je kan natuurlijk niet alles hebben.

2 Reacties to “Review: Essence Twilight breaking dawn collectie”

  1. Lieke Jongenelis 11/24/2012 bij 14:50 #

    Ik vind de Twilight collectie echt heel gaaf 🙂
    Ga je de nagellakjes ook nog aanschaffen?

    • talsbeauty 11/24/2012 bij 14:53 #

      Ik heb twee lakjes, maar omdat al veel reviews van zijn heb ik er geen review van gemaakt 🙂

Geef een reactie

