Mijn sieradenstash

21 Nov

Vandaag wil ik aan jullie mijn sieradenstash laten zien, het is niet veel maar dat komt omdat ik gewoon niet zo vaak sieraden draag meer. Veel plezier met kijken.

 

Allereerst mijn armband, ik heb er wel meerdere maar daar ontbreekt gewoon de helft van. Dit omdat ik alle sieraden gewoon overal en nergens uit gooi en daarna nooit meer terug kan vinden. Dit armbandje is ook echt het enigste waar ik zuinig op ben, hij is erg leuk en het printje op sommige vind ik extra leuk.

 

Dan door naar mijn kettingen hier heb ik er iets meer van, maar ook niet zoveel dat ik heel de week een ander aan zou kunnen. Om eerlijk te zijn, heb ik deze ketting nog niet aangehad maar toch vind ik hem super leuk. Ik houd niet van korte kettingen en heb eigenlijk alleen maar lange, dat zullen jullie bij de rest ook wel zien.

 

Dit was toch echt wel mijn favoriet, zelfs zo erg dat toen hij kapot ging ik er boven aan gewoon een knoop in heb gelegd om hem alsnog te dragen. Dat is alweer een tijdje terug want tegenwoordig draag ik deze ook niet meer.

 

En dan de allerleukste vind ik zelf. Het robotje kan een simpel shirtje zo opleuken door zijn regenboog kleurtjes. Deze draag ik daarom ook nog steeds regelmatig.

 

En dan toch wel mijn favorieten sieraad, de oorbellen. Deze draag ik wel elke dag. Nouja deze hier boven op de foto niet, ik heb ze ooit eens gekregen voor me verjaardag en vind het gewoon lullig om zulke weg te doen.

 

Dan deze. Ook deze heb ik nog niet gedragen maar dat is omdat ik ze vorige week van mijn zusje heb gekregen. Zelf wou ze, ze niet meer en toen ze het aan mijn vroeg kon en wilde ik geen nee zeggen omdat ik deze gewoon echt leuk vind.

 

En dan als laatst mijn favoriet. Echt deze heb ik nog niet zolang, maar ik draag ze echt met liefde. Ze vallen op en het uiltje is gewoon echt schattig, op deze ben ik dan ook erg zuinig.

 

Dan waren ze dan weer. Ik heb wel meer maar of er ontbreken dingen van of ik heb ze ergens gegooid en geen idee waar gelaten vooral door de verhuizing.

2 Reacties to “Mijn sieradenstash”

  1. Laralaurentia 11/21/2012 bij 10:56 #

    De laatste uilen oorbellen zijn heel erg gaaf. Ik heb een ketting die daar best wel op lijkt ;D

  2. lonnie101 11/21/2012 bij 17:09 #

    Leuke sieraden stash ! Die laatste oorbellen zijn echt gaaf x

Geef een reactie

