Review: Catrice Lip glow

19 Nov

Over dit pareltje had ik veel gelezen, zoveel dat ik er toch erg benieuwd naar was geworden. Dus toen ik bij de Kruidvat stond en hem zag staan, dacht ik nu ben je van mij en nam hem mee naar huis.

Ik heb het natuurlijk over de Catrice Lip glow. Wat mij als eerst op valt aan zijn huls is dat hij een hele andere verpakking heeft, dan waar de normalen Catrice lipsticks in zitten zelf vind ik dit erg fijn. Natuurlijk weet ik ook wel dat je pareltje niet echt normaal kan noemen want dat is ze zeker niet.

Wat zegt Catrice er over:

Eén kleur voor iedereen! De transparante textuur van CATRICE Ultimate Lip Glow – Lip Colour Intensifier bevat oliën die de lippen verzachten en ze laat glanzen voor een natuurlijke, frisse look. De Lip Glow reageert op de pH-waarde van je lippen en intensiveert de natuurlijke kleur van je lippen. Gegarandeerd een 100% individuele kleur.

Zodra ik hem op mijn lippen aanbreng is het eigenlijk een soort van nude kleur, hij is in ieder geval niet fel bij mij. Zelf vind ik dat deze lipstick een beetje stroef aanbrengt maar er zitten gelukkig geen vreemde geurtjes aan, altijd fijn natuurlijk. Het enige is dat hij geen maaltijd overleefd, maar dat doen veel lipsticks niet. Als je deze dus nog in je stash heb kan ik hem zeker aanraden, ook al is hij een beetje stroef met aanbrengen voor de rest is het namelijk gewoon een fijn product.

Pluspunten:

– Leuke verpakking

– Geen vreemde geurtjes

– Niet duur

– Makkelijk te verkrijgen

Minpunten:

– Overleeft geen maaltijd

– Brengt een beetje stroef aan

Prijs: 4,99

Verkrijgbaar: Kruidvat en Trekpleister

2 Reacties to “Review: Catrice Lip glow”

  1. Maaike 11/19/2012 bij 15:30 #

    Goeie review! Ik wil deze nog steeds hebben, ik hou juist meer van die lipsticks niet veel kleur achterlaten ^^ Ik ga em zeker nog kopen 🙂

  2. Tedje 11/19/2012 bij 19:37 #

    ik heb deze ook!

Geef een reactie

