Winactie: Dove fine silk geschensverpakking

18 Nov

Ik ben zelf erg groot Fan van Dove, hun producten ruiken lekker en werken naar mijn mening erg goed. Dat was ook de reden dat ik voor dit pakketje gekozen heb. Vandaag bestaat mijn blog officieel een jaar, al voelt het voor mij niet zo. Dit komt vooral omdat ik er een paar maanden niks aan heb gedaan, maar ik wou toch iets leuk doen voor jullie.Ā 

 

Wat moet je doen om kans te maken?

1. Volg mij op bloglovin en en like dit bericht.

2. Volg me via de talsbeauty facebookpagina

3. Laat een comment achter zodat ik weet dat je mee doet.

 

Deze winactie loopt tot zondag 25 november

4 Reacties to “Winactie: Dove fine silk geschensverpakking”

  1. Laralaurentia 11/18/2012 bij 21:10 #

    Gefeliciteerd! Alweer een jaar lang, wat een tijd. Ik volg je op Bloglovin en ik heb het artikel geliked. En ik heb je FB geliked šŸ˜‰ Nu duimen!

  2. Maaike 11/19/2012 bij 15:26 #

    Gaaf dat je blog alweer een jaar bestaat zeg! gefeliciteerd šŸ˜€ Mijn blog bestond ook een tijdje terug een jaar en dat voelde ook niet zo, omdat ik er ook een tijd geen aandacht aan had besteed ^^ Gaaf dat je deze winactie houd zeg, tuurlijk doe ik mee šŸ™‚ Volg je al een tijdje, geliked & volg je nu ook op FB šŸ˜€

Geef een reactie

