Review: Catrice oogschaduwpallet OMG I want that!

16 Nov

Catrice vind ik zelf een erg fijn merk, het is goedkoop en de pigment is altijd wel redelijk te doen. Met dit in mijn achterhoofd, kocht ik dan ook dit oogschaduw palletje. Vandaag kunnen jullie lezen wat ik er van vind.

 

Verpakking is net als altijd gewoon zoals we gewend zijn van Catrice, hard plastic en onmogelijk om open te maken zonder je nagels te verpesten. Voor de rest hoef ik er eigenlijk niks aan toe te voegen.

 

Dan maar door naar de oogschaduws zelf. Ik vind zelf dat er in dit palletje mooie kleuren zitten, alleen snap ik het doel niet van de enigste lichtste kleur niet. Als highlighter valt hij eigenlijk niet te gebruiken door de glitter die overal heen vliegen als je hem aan brengt. Dit is ook bij de rest van de kleuren, de glitters die er in zitten hadden van mij niet gehoeven. Ze zijn vervelend en ze vliegen alle kant op niet echt fijn.

 

Ook is deze oogschaduw erg kruimelig bij me andere 2 die ik er heb is dat eigenlijk niet het geval. En dan nog de fallout het lijkt wel of dat bij dit palletje erger is dan bij de andere. Misschien dat dit komt omdat deze kleuren donkerder zijn en ik het daarom beter zie, ik zou het niet weten in ieder geval is het niet prettig.

 

Wel blijft deze oogschaduw met een oogschaduwbasis een hele dag op zijn plaats en ik denk ook wel dat het zo is als je geen oogschaduwbasis er onder aan brengt.

 

Look

Pluspunten:

–          Goedkoop

–          Makkelijk aan te brengen

–          Makkelijk te verkrijgen

–          Redelijk pigment

 

Minpunten:

–          Veel fallout

–          De glittertjes die er in zitten

 

Prijs: 4,49

Verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Etos.

Geef een reactie

