Review: miss sporty so perfect coverstick

15 Nov

Miss sporty ken ik eigenlijk al jaren. Van hun merk kocht ik mijn eerste oogpotlood waar ik nog steeds groot fan van ben. Dus toen ik laatst deze coverstick zag staan, twijfelde ik geen moment en gooide hem in mijn mandje zo mee naar huis (wel na betaald te hebben natuurlijk).

 

Ik vind dat deze stick zelf er leuk uit zien. Het lijkt namelijk alsof je een lipstick gebruikt in plaats van een coverstick in een lipstick verpakking. Voor de rest vind ik het eigenlijk niet zo hygiënisch, of je moet het met je vinger of een kwastje aanbrengen maar zelf vind ik dat gewoon niet zo fijn werken en gebruik ik hem alleen voor een specifiek pukkeltje.

 

Dan de stick zelf. Ik vind deze niet echt prettig. Als ik hem aanbreng gaat dat heel stroef en als ik hem daarna er in wil deppen, lukt dat bijna niet door droge structuur. Als je hem dan eindelijk heb aangebracht, dekt hij wel goed en blijft hij ook wel redelijk lang op zijn plek zitten. Wel raad ik je aan als je deze coverstick toch koopt, deze alleen voor pukkeltjes te gebruiken. Hij gaat namelijk als je hem onder je oog gebruikt in de lijntjes zitten en dat lijkt me geen pretje of je moet er van houden.

 

Pluspunten:

–          Dekt goed.

–          Blijft redelijk lang zitten.

–          Leuke verpakking.

–          Goedkope prijs.

 

Minpunten:

–          Niet erg hygiënisch.

–          Te droge structuur.

–          Wrijft niet goed uit.

 

Prijs: 2,99

Verkrijgbaar: Etos, Bol.com

3 Reacties to “Review: miss sporty so perfect coverstick”

  1. Maaike 11/15/2012 bij 08:06 #

    Hmm, de minpunten zijn toch eigenlijk wel de belangrijkste punten, dus deze lipstick zal ik maar overslaan ^^

  2. TimeForBlues 11/15/2012 bij 16:19 #

    Haha ‘gooide ik hem in mijn mandje, wel na eerst betaald te hebben tuurlijk’ grappig 😉
    Hmm.. ik zou hem niet zo snel kopen na de minpunten te hebben gelezen.
    Ik heb er een van NYC ‘naturel’ ben ik best over te spreken, misschien moet je die eens proberen! x

Geef een reactie

