Mijn sjalen stash

14 Nov

Sjaals, eigenlijk zijn ze bedoeld voor de winter maar ik denk daar anders over. Ik gebruik sjaals als sieraad, om een outfit mee op te leuken en aangezien ik er nu al een aantal heb wil ik ze vandaag aan jullie laten zien.

 

Als eerst deze drie.

De eerste is eigenlijk ooit van me zusje geweest, maar heb ik ingepikt.

De tweede is ook al een oudje en eigenlijk draag ik hem ook niet meer zo vaak, maar soms heb ik nog wel eens de neiging om naar die te pakken en dan draag ik hem ook.

Nummertje drie is eigenlijk nog maar een paar maanden oud, maar word eigenlijk niet veel gedragen. Waarom, ik zou het eigenlijk niet weten misschien omdat ik er gewoon zoveel heb.

 

Nummertje vier draag ik het liefst als ik een zwarte basic trui aan heb, hij kan ook outfit zoveel leuker maken.

Nummertje vijf. Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik van deze moet denken. Moet ik hem nou leuk vinden, of moet ik hem gewoon in de kast laten hangen en nooit aandoen.

Nummertje zes draag ik eigenlijk net als nummertje vier, gewoon lekker bij een basic outfit.

 

Nummertje zeven, toen ik hem kocht vind ik hem super leuk en super schattig alleen nu vind ik hem erg tegen vallen.

Nummertje acht een van mijn vier favorieten. Deze zat ooit eens bij een jack dat ik gekocht had en sindsdien ben ik verliefd.

Nummertje negen ook deze is een van mijn favorieten. Hij staat dan niet overal leuk bij, hij blijft leuk.

 

Nummertje tien, dit is volgens mij een van de eerste sjaals die ik kocht. Dat was volgens mij 2 jaar terug of zo en sindsdien is het zeker een van mij favorieten.

En dan als laatst nummertje elf, ook dit is een favoriet van mij. Hij is leuk om twee keer om je nek te doen, maar je kan hem gerust ook drie keer om je nek wikkelen en hij heeft ook nog eens een pluspunt dat hij eigenlijk overal wel bij staat.

2 Reacties to “Mijn sjalen stash”

  1. Maaike 11/14/2012 bij 19:49 #

    woo jij hebt er veel ! 😀 Die laatste vindt ik ook héél leuk!

Geef een reactie

