Review: Hydro dag/nachtcrème van de Kruidvat

13 Nov

Dag en nachtcrème eigenlijk wist ik niet wat ik er van moest denken. Een tijd lang heb ik de dag en nachtcrème van de Action gebruikt, die totaal niet goed was voor mij huid. Dus ben ik verder gaan zoeken en kwam ik uit op de Hydro crème van de Kruidvat.


 

De potjes waar deze crèmes in komen vind ik zelf erg leuk. Ze zijn van glas, lekker klein en ja ze zien er gewoon leuk uit. Ik vind niet dat ze goedkoop ogen. Ook vind ik de doosjes waar ze inzitten erg leuk, het staat er duidelijk op waar het voordient, hoe je het moet gebruiken en welke ingrediënten er inzitten. Allemaal erg handig.

Laten we beginnen met de dagcrème.

Kruidvat zegt hier over:

Ingrediënten:

 

 

Ik vind het erg fijn dat deze crème je beschermt tegen Uv-stralen. Zo weet ik dat er toch nog een beetje extra bescherming inzit. Over vroegtijdige verouderingen kan ik nog niet echt veel zeggen, aangezien ik er namelijk nog geen last van heb. Deze crème ruikt erg fris en de creme die er inzit voelt aan als een souffle, ook smeert de crème erg fijn uit en trekt hij snel in de huid. Van de vochtbalans merk ik zelf erg weinig, ik heb nog steeds last van droge plekjes en op een of andere manier word mijn gezicht erg rood van deze crème.

En dan de nachtcrème.

Kruidvat zegt hierover:

Bron

Ik kan nou niet echt zeggen dat deze nachtcrème mijn houd tot rust brengt, hij maakt hem juist heel erg onrustig. Ook gaat mijn gezicht heel erg trekken van deze crème. Heel erg jammer vind ik dat omdat ik de dagcrème wel gewoon gebruik en deze het liefst gewoon links laat liggen omdat het zo’n pijn doet. Ook met deze crème is het weer, dat hij als een souffle aanvoelt en voor de rest gewoon goed uitsmeert, maar ik ben gewoon geen fan van deze crème.

Conclusie: De dagcrème is voor mijn doen een goed product, al zou ik hem niet opnieuw kopen maar blijf ik hem wel gewoon gebruiken. De nachtcrème raad ik niet aan en deze zal ik ook zeker niet opnieuw kopen. Ook vind ik zelf dat deze crèmes niet zuinig in gebruik zijn, maar dat kan ook aan mijn liggen natuurlijk.

Prijs: 3,99 voor beiden producten

Verkrijgbaar de Kruidvat

Eén reactie to “Review: Hydro dag/nachtcrème van de Kruidvat”

  1. Maaike 11/13/2012 bij 10:49 #

    goeie review ik wou ze eigenlijk gaan kopen, omdat ik hier goeie reinigingsproducten van heb die wel heel goed en fijn zijn. Mijn huid kan echt tegen weinig dus deze laat ik dan maar lekker in het schap liggen ^^

Geef een reactie

