Mijn bestelling van de H&M

11 Nov

Zoals jullie al in de titel kunnen zien, laat ik wat spulletjes zien die ik online bij de H&M heb besteld. Het zijn niet echt veel dingen, maar er zijn nog wat dingetjes onderweg.

 

Als eerst deze tas, i love it. Hij is groot (niet erg handig voor mij, omdat ik er dan alles in ga stoppen). Hij heeft een lang hengels, zodat ik het op mijn favorieten manier kan dragen en dan natuurlijk de studs.

 

Hoe cute zijn deze handschoentjes. Al gaat het daar natuurlijk niet om, maar warm zijn ze ook.

 

En als laatst deze muts. Ik weet nog vorig jaar, ik wou persee een muts hebben als deze maar ik kon hem echt nergens vinden. Totdat ik er een vond en de winter al weer bijna om was.

 

3 Reacties to “Mijn bestelling van de H&M”

  1. MySuperSweetLife 11/11/2012 bij 10:49 #

    Leuke bestelling, die tas is erg mooi!
    Liefs

  2. Maaike 11/11/2012 bij 17:00 #

    Leuke bestelling, die tas wou ik eerst ook ^^ die handschoenen zijn idd heel leuk ! 😀

  3. jessy 11/12/2012 bij 16:24 #

    die tas is geweldig!

Geef een reactie

