Geen internet

7 Nov

Zoals jullie al konden lezen in Talsbeauty in oktober, zit ik op dit moment in een verhuizing. Het was mijn bedoeling dat jullie hier niks van mee zouden krijgen, maar helaas kan ik dat niet waarmaken. We hebben onze internet namelijk al over gezet naar onze nieuwe woning en ik had gedacht, dat we dan al daar zaten maar dat is dus helaas niet gelukt. Meestal werk ik ook vooruit, maar omdat het de laatste tijd eerder donker is had ik niet alle foto’s waardoor ik deze week niet vooruit kon werken. Ik probeer zo snel mogelijk weer een artikel online te zetten maar ben bang dat, dat maandag weer is. Het spijt me heel erg.

Xoxo Chantal

Eén reactie to “Geen internet”

  1. Maaike 11/07/2012 bij 08:22 #

    kan jij toch ook niks aan doen 🙂 ik kijk uit naar je volgende post ! x

Geef een reactie

