Review: Essence Colour art eye base

6 Nov

Oogschaduw basis sinds ik weet dat het bestaat kan ik niet meer zonder. Het kan oogschaduw zo mooi uitlaten komen, mits je de goede hebt natuurlijk. Daarom ben ik altijd opzoek naar nog beter en nog mooier en zo stuiten ik dus op deze oogschaduw basis. Lees mee om te zien wat ik er van vind.

 

Deze oogschaduwbasis komt in een knijptubetje, zelf vind ik dit niet echt prettig werken. Vooral omdat ik op een of andere manier of te weinig of te veel pak, waardoor er weel veel te veel op mijn ooglid word aangebracht. Op zich geen probleem natuurlijk maar met deze is dat een ander verhaal.

 

En dat verhaal ga ik nu vertellen. Het is namelijk zo met deze oogschaduw basis, hij plakt, hij plakt echt ontzettend. Ikzelf dacht dat er iets mis mee was, totdat ik de achterkant ging lezen en het zo bleek te zijn dat deze oogschaduw eigenlijk voor pigmenten bedoeld is. Aah, kijk nu snap ik het op zich maakt het voor mij niet zo uit ik gebruik hem toch wel. Alleen die plakkerigheid vind ik gewoon minder. Voor de rest smeert hij fijn uit, houd hij heel de dag mijn oogschaduw op zijn plaats en laat hij mijn oogschaduw mooi uitkomen pigment of niet.

 

Al met al is dit dus gewoon een prima oogschaduwbasis alleen de plakkerigheid vind ik minder, maar ach als ik het beu ben ga ik gewoon weer op zoek naar een nieuwe.

Prijs: 1,79

5 Reacties to “Review: Essence Colour art eye base”

  1. Me 11/06/2012 bij 14:55 #

    Dat is toch een basis voor de pigmenten om zelf cremeoogschaduw te maken en niet bedoeld als basis onder de oogschaduw?

    • talsbeauty 11/06/2012 bij 15:04 #

      Je kan hem ook gewoon als oogschaduw basis gebruiken, had het opgezocht toen ik er achter kwam 🙂

  2. Maaike 11/06/2012 bij 15:28 #

    grappig dat je em echt als basis kan gebruiken, nog niet geprobeerd ik maar er met de pigments alleen eigen kleurtjes mee enz 🙂

  3. Judith 11/08/2012 bij 12:16 #

    lijkt me echt irritant, haha. XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

  4. Kelly te Winkel 11/09/2012 bij 14:55 #

    Ik gebruik eigenlijk nooit een oogschaduwbasis, maar wil het toch wel graag gaan proberen!

Geef een reactie

