Review: NYC lipstick (402 Red Flame) en (435 Tender blush)

5 Nov

Ik had nog niks van dit merk zelf dus toen ik laatst bij de Kruidvat was en deze lipsticks zag liggen, gingen ze mee in het mandje langs de kassa mee naar huis. En vandaag kunnen jullie lezen wat ik vind van deze lipsticks.

 

Tender blush

 

De verpakking van deze lipsticks vind ik nou niet echt fijn. Hij ligt niet lekker in de hand, de dop klikt niet goed vast en als je niet uit kijkt zit er zo een lik lipstick op de dop. Wel is het handig dat de dop doorzichtig is en dat er een stikker aan de onderkant zit, maar daar houd het voor mij dan ook bij op.

 

Ik zelf vind deze lipsticks niet echt fijn, als ik heel eerlijk mag zijn. Ja ze brengen fijn aan, maar dat is ook het enigste. Ik heb het gevoel dat mijn lippen door deze lipsticks heel erg uit drogen en vooral met dit weer voelt dat niet prettig.

 

Red flame

 

Dan de houdbaarheid, hier ben ik ook niet over te spreken. Misschien dat ze heel de dag kunnen blijven zitten als je niks met je mond doet, maar doe je dat wel dan houden ze het misschien net 2 uur uit en ik heb nou niet echt zin om, om de 2 uur mijn lippen bij te gaan staan werken.

 

Ook de pigment vind ik niet echt redelijk. Jammer, maar helaas.

 

Ik zou deze lipstick niet aanraden en zeker ook niet opnieuw kopen.

 

Prijs: 2,99

Verkrijgbaar bij de Kruidvat.

4 Reacties to “Review: NYC lipstick (402 Red Flame) en (435 Tender blush)”

  1. Maaike 11/05/2012 bij 11:59 #

    die zijn mooi zeg, vooral die laatste! Ik heb nog nooit lipsticks van NYC geprobeerd! ga ik nu wel een keer doen 🙂

  2. Fashionique 11/05/2012 bij 12:01 #

    Jammer dat het zo tegenvalt.

  3. Bo 11/05/2012 bij 14:15 #

    Oh wat jammer dat het tegenvalt! Gelukkig was het niet zo heel duur.

  4. mysupersweetlife 11/05/2012 bij 14:59 #

    Jammer dat de kwaliteit niet zo goed is. Tender blush is wel een erg mooie kleur!
    Liefs

Geef een reactie

