Talsbeauty in oktober

1 Nov

Ik heb besloten om de titel van dit maandelijks artikel te veranderen. Voor de rest zal het artikel gewoon het zelfde blijven. Veel plezier met kijken.

 

Lekker aan het werk, artikel’s tikken voor me blog

 

Nagellakjes

 

Onze lieve hond

 

De kat van me oma kwam me helpen met producten fotograferen

 

Ik houd er van om s’ochtends te douche, vooral omdat het nu koud buiten is

 

Gekke bekken trekken naar de camera van me telefoon

 

Lief kaartje van me zusje nadat ik thuis kwam uit het ziekenhuis voor mijn maagonderzoek

 

En dat is wat je er van overhoud als ze een infuus in je hand doen

 

Cornflakes met yoghurt, met melk vind ik ze namelijk echt niet lekker

 

Ik lag een dag in bed met hoofdpijn en de hond kwam me lekker gezelschap houden (let niet op de dozen op de achtergrond we gaan binnenkort verhuizen)

 

Popcorn doet het altijd goed

 

Ik ben echt gek op me Kate Moss lipstick

 

Napoleon Energy, ik wist niet eens dat ze bestonden totdat me moeder er mee thuis kwam

 

Jamjam

 

Gewonnen op een verjaardag van een vriendin

 

Lekker een kop Herfst thee met honing, op dit moment heb ik hele erge last van me keel dus lekker veel honing drinken

 

De buit na een middag shoppen.

 

En gelijk me review bakje weer aangevuld natuurlijk

 

En als mijn laatst mijn vitamine D pilletjes

 

 

Geef een reactie

