Halloween tutorials

30 Okt

Omdat het woensdag weer Halloween is, leek het mijn leuk om wat tutorials op youtube voor jullie op te zoeken. Zelf ga ik niet zoveel doen met Halloween, alleen een enge film kijken met vrienden van mij. Veel plezier met kijken.

Psycho Doll ….. Halloween Makeup tutorial. 

Lion Halloween Makeup Tutorial

The Grudge Halloween Makeup Tutorial

Spider Queen Black Widow Halloween Makeup

Halloween Makeup Tutorial 3: My Bloody Skull

Eén reactie to “Halloween tutorials”

  1. roos 10/30/2012 bij 17:15 #

    Hahaha hier zitten echt super grappige tussen. Ik vind die leeuw echt super gaaf gemaakt, wat knap zeg! Jammer dat wij hier in Nederland niet echt Halloween vieren, lijkt me echt super toff!

Geef een reactie

