Trekpleister All over body butter

28 Okt

Vorige week konden jullie al een review lezen van de mango en papaja body butter (klik). En vandaag ga ik de All over body butter reviewen voor jullie.

 

De verpakking van deze body butter vind ik zelf erg saai ogen. Het is gewoon een neutrale verpakking, wat misschien wel een beetje meer duurder oogt.

 

Ingredienten:

 

Deze bodybutter is echt een boter. Hij is vrij dik, maar smeert toch makkelijk uit. Zelf vind ik hem niet erg fijn ruiken, hij ruikt namelijk een beetje teveel naar parfum wat ik niet echt prettig vind. Hij smeert voor de rest goed uit en hij maakt mij huid ook echt zachter. Dus een fijn product, alleen de geur is minder.

 

Prijs: 2,49

Deze body butter is te koop bij de Trekpleister

Geef een reactie

