Mijn gezichtproducten

26 Okt

Vandaag een artikel met mijn gezichtsproducten. Het leek me wel eens leuk om dit artikel te maken, dus zo gedacht zo gedaan.

 

Als eerst mijn reiniginsmelk van Derlon. Ik heb eigenlijk niks tegen dit product hij doet gewoon zijn werk, het is alleen dat ie niet echt lekker ruikt.

Als tweede mijn gezichtstonic van de Etos. Ik heb een haat liefdes verhouding met deze tonic. Hij ruikt lekker, maar om er product uit te krijgen is verschrikkelijk.

Dan mijn oogreinigslotion van de action. Een review hier van kunnen jullie hier lezen.

En als laatste mijn dag en nachtcrème van de Kruidvat. Ook hier ben ik geen fan van. Binnenkort zullen jullie lezen waarom.

2 Reacties to “Mijn gezichtproducten”

  1. Marii 10/26/2012 bij 09:10 #

    Heb je deze in de test??
    Kan je echt niveau aanraden ik wil niet anders meer 😀

Geef een reactie

