Ik ga me haar verven

22 Okt

Al een tijdje loop ik weer met het idee om me blonden lokken weer een ander kleurtje te geven. Ik heb lang na moeten denken en moeten zoeken, welke kleur ik het wilden en nog steeds ben ik er nog niet echt over uit. Maar toch wou ik 2 haarkleuren laten zien die mij het meest aanspraken.

 

Als eerst deze haarkleur, echt ik ben verliefd op deze kleur. Mijn haar heeft vele kleuren gekend, maar deze heb ik nog nooit geprobeerd misschien toch maar gaan doen.

 

En als 2de deze. Ik heb het blond gehad, ik heb het bruin gehad. Ik heb het zelfs asblond met bruin gehad, maar nooit deze combinatie.

 

Zoals je ziet, ik ben een echte twijfelkont. Ga ik voor een aparte kleur, durf ik het aan. Of ga ik gewoon voor neutrale kleuren. Zodra het is geverfd laat ik het jullie zeker weten.

 

Voor welke haarkleur zouden jullie gaan?

Geef een reactie

