Review: Catrice skin finish compact powder (010 transparent).

21 Okt

Ik ben gek op de make-up van Catrice, alleen bij de foundation licht dat iets anders. Daarom dacht ik bij me eigen waarom probeer ik niet eens een poeder en vandaag kunnen jullie er een review over lezen.

De verpakking is eigenlijk zoals altijd gewoon lekker simpel, transparante verpakking wat handig is zodat je kan zien wat je pakt. Alleen waarom moet Catrice altijd die verpakking zo maken dat je bang bent dat je vinger er in gaat schieten als je hem open maakt. Dat is eigenlijk ook het enige minpuntje.

De poeder zelf, daar ben ik eigenlijk niet zo tevreden over. Ja hij brengt goed aan en zorgt dat mijn foundation heel de dag op zijn plek blijft zitten, maar net als met hun foundation is deze poeder te donker voor mij. Misschien dat het komt door dat het winter is maar daar kan ik op dit moment niet echt veel aan veranderen. De poeder zelf is licht roze van kleur, waarom hij dan toch nog te donker is geen idee.

Geef een reactie

