5x leuke … hebbedingetjes

20 Okt

Een nieuwe rubriek op mijn blog, namelijk 5x … in deze rubriek zal ik gewoon elke week op zaterdag wat 5 leuke dingen zien, die mij heel erg aanspreken en als jullie nog leuke ideeën hebben voor de rubriek laat het dan achter in de comments   Deze week zal het gaan over leuke hebben dingetjes.

 

1. Smeltende klok

 

2. Plakbandrollhouder Bunny

 

3. Pac-man snoepjes

 

4. Diamanten telefoon plug

 

5. Pasjeshouder Eiffeltoren

2 Reacties to “5x leuke … hebbedingetjes”

  1. mysupersweetlife 10/20/2012 bij 09:51 #

    Ik heb laatste een hele leuke telefoon plug gevonden en besteld. Ga er volgende week ergens een artikel over schrijven.
    Liefs

  2. Michelle 10/20/2012 bij 21:18 #

    Wat een leuk ding, ik wil ook wel zo’n telefoon plug! Ziet er echt super schattig uit 🙂

Geef een reactie

