Review: Mango en Papaya boddy butter van de trekpleister

18 Okt

Ik ben gek op body butter’s en ik ben gek op mango. Dus toen ik deze body butter zag staan bij de Trekpleister snappen jullie, natuurlijk al dat deze mee naar huis moest. En vandaag kunnen jullie lezen wat ik er van vind.

De verpakking zelf vind ik niet echt speciaal. Ja hij ziet er een beetje chique uit, maar dat is ook alles. Ik vind persoonlijk de body butter’s van de Kruidvat er leuker uit zien. Maar goed een mens kan niet alles hebben.

En dan het product zelf. Oke jongens, even serieus deze ruikt goddelijk het liefst ruik ik er heel de dag aan maar dat zou een beetje raar zijn. Het is dan ook jammer dat de geur niet heel de dag blijft hangen, ik snap dat er meiden zijn die er niet van houden maar bij deze body butter zou ik er geen probleem bij hebben. De substantie van dit product voelt niet aan als een boter maar als iets anders, ik kan het niet echt omschrijven. Het is dan wel weer zo, dat deze body butter echt wel zijn werk doet, als ik me er mee in heb gesmeerd voelt mijn huid lekker zacht aan en voed ook goed.

Prijs: 2,49

Geef een reactie

