Review: Catrice lipstick (190 The nuder the better)

16 Okt

Ik ben eigenlijk nooit echt gek geweest op lipstick. Maar de laatste tijd leer ik het steeds meer te accepteren, waardoor ik ook een paar lipstick’s heb gekocht. Vandaag dus ook een review van een voor mij nieuwe lipstick namelijk de Catrice lipstick The nuder the better.

 

De verpakking zelf vind ik erg leuk. Hij oogt naar mijn mening niet echt goedkoop en ziet er best wel chique uit. Misschien dat dit komt omdat de verpakking geheel zwart, behalve de letters die zijn echt heel donker grijs. Al is het wel weer zo, dat deze verpakking niet echt ligt te noemen is hij voelt namelijk nog al zwaar in de hand. Maar voor de rest heb ik er eigenlijk niet echt iets op aan te merken.

 

Deze lipstick is echt een nude kleur met een mooie roze ondertoon. Hij brengt fijn aan alleen blijft hij jammer genoeg niet echt lang zitten. Voor de rest zitten er geen rare geurtjes of andere poespas aan, wat dan wel weer in zijn voordeel is. Ook is de pigment van de lipstick best wel redelijk, maar niet echt met een wauw factor.

 

Prijs: 3,99

Geef een reactie

