Apps op mijn telefoon

15 Okt

Een tijdje terug heb ik al eens een artikel gemaakt met mijn 5 favorieten apps (klik hier). Nu ik een nieuwe Iphone heb, leek het mijn leuk om te laten zien welke apps ik gebruik en welke mijn favorieten zijn. Veel plezier met lezen.

 

Laten we beginnen met het mapje hulpapps. Zoals je ziet staan er hier 4 apps in die niet standaard zijn. Namelijk, Wallpaperbox, Sleep cycle, NU en DiaryProLite.

 

Dan komt een van mijn favorieten mapjes het social mapje. Hier staan vooral Apps in voor sociaal gebruik.

 

En dan echt mijn favorieten mapje. Het game mapje, vooral aan Triple Town ben ik verslaafd.

 

En dan het Blog mapje. Hier staan een WordPress en de Girlscene app in. De Girlscene app, staat eigenlijk alleen maar in het mapje omdat ik het nergens anders kwijt kon.

 

Maar wat zijn dan nu mijn favorieten apps?:

1. Triple Town

2. Twitter

3. Instagram

4. WordPress

5. Sleep cycle

2 Reacties to “Apps op mijn telefoon”

  1. axelleeee 10/15/2012 bij 13:36 #

    Bij mij vooral, FB, WordPress en instagram ! long live my iphone :p

  2. Maya 10/15/2012 bij 15:49 #

    Leuk om te zien! Ik ben nu wel benieuwd naar triple town 😀

Geef een reactie

