Review: Essence quattro eyeshadow num. 11 sea my eyes en num. 12 purple day

14 Okt

Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op oogschaduw en vooral die van Essence. Dus toen ik deze 2 zag liggen moesten ze met me mee, zodat ik ze kon reviewen voor jullie. Dus lees lekker verder.

 

De verpakking van de oogschaduw’s spring ik geen gat in de lucht. Ze zien er simpel en goedkoop uit, al is het wel handig dat de verpakking van doorzichtig plastic is zodat ik niet daar de verkeerde grijp. Ook gaan deze doosje’s makkelijk open, zodat er niet in eens een nagel in de oogschaduw word gedoopt.

 

Laten we beginnen met deze heer. Num.11 sea my eyes. In dit doosje zitten vooral donkere kleuren met een zeer goed pigment vind ik zelf. Ook brengen ze er fijn, alleen de fall-out is minder maar je kunt natuurlijk niet alles hebben.

 

En dan deze dame hier. Num.12 Purple day. Nou dat klopt niet helemaal. De eerste 2 kleuren zijn meer grijs tinten en dan de rechtse zijn de purple day. Waarom dan niet gewoon alle 4 de kleuren in paars tinten gedaan Essence. Voor de rest, geld naar als bij haar broertje goede pigment alleen jammer van de fall-out.

 

Prijs: € 2,99

4 Reacties to “Review: Essence quattro eyeshadow num. 11 sea my eyes en num. 12 purple day”

  1. Jewelyz 10/14/2012 bij 09:14 #

    Kan je er ook een ooglook van maken? Ben hier namelijk erg benieuwd naar :-).
    Ik vind de kleuren allebei erg mooi, en Essence heeft ook leuke prijsjes om gewoon eens wat paletjes uit te proberen!

  2. mysupersweetlife 10/14/2012 bij 11:34 #

    Ik vind het wel mooie kleuren, alleen de namen kloppen wel vaker niet.. Ben ook erg benieuwd naar een ooglook!
    Liefs

  3. Kelly te Winkel 10/14/2012 bij 13:35 #

    Schattige doosjes, ben benieuwd naar je ooglook;)

Geef een reactie

