Review: Miss sporty lipstick pink champagne en strip tease

13 Okt

Ik ben een groot fan, van de oogpotloodjes van Miss sporty en dacht ik zal er ook eens 2 lipstick’s bij halen. In dit artikel kun je lezen wat ik vind van Pink champagne en Strip tease.

Deze lipstick’s zelf vind ik er erg leuk uit zien. Ze ogen naar mijn mening niet echt goedkoop en ik vind het ook erg leuk dat ze niet standaard recht zijn. De dop loopt namelijk een beetje af om dan beneden weer net zo breed te zijn als de boven kant, erg leuk detail vind ik dit. Ook brengen deze lipstick’s er fijn aan, alleen drogen ze mijn lippen een beetje uit en blijven ze jammer genoeg niet echt lang zitten.

Pink champagne

Laten we beginnen met mevrouw Pink champagne. Pink champagne is een roze kleur met een redelijk pigment er in. Hij ruikt niet neutraal, maar een beetje naar watermeloen of zo ik kan het niet echt thuis brengen. Zoals je ziet kun je op me hand zien dat er een redelijk pigment in zit (zoals ik net al zei), maar als ik hem dan op me lippen aan brengt zie je nog weinig dat er veel pigment in zit erg jammer vind ik dit.

Strip tease

En dan deze dame, Strip tease. Strip tease is eigenlijk gewoon nude kleur. Net als met zijn zusje heeft hij op de hand een redelijk pigment, maar is daar op me lippen niks meer van te zien. Ook deze heeft weer een geurtje bij zich, hij ruikt namelijk een beetje naar bubbel gum kauwgom wat ik dan zelf geen ramp vind. Maar ik snap dat er meiden bij zijn, die dit liever niet hebben.

Deze lipstick kosten per stuk 2 euro en zijn verkrijgbaar bij de Etos.

Eén reactie to “Review: Miss sporty lipstick pink champagne en strip tease”

  1. Sofie 10/17/2012 bij 18:24 #

    Interessant artikel over de lipsticks!
    Ik vind de mascara van Miss Sporty ook altijd zo fijn!
    De lipsticks ga ik nu zeker eens proberen! 😀

    http://www.timeforblues.blogspot.com

Geef een reactie

