Review: Vogue shower scrub, Shower foam en parfum deo

12 Okt

2 weken terug zag ik een aanbieding van deze Vogue producten en natuurlijk kon ik ze dus niet laten liggen. Dus zo stond ik even later met deze drie schatjes buiten en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik er van vind.

 

Laten we beginnen met dit pareltje, de verpakking vind ik namelijk echt geweldig. Ook vind ik het erg handig dat deze scrub in een soort van tube zit, zo weet ik zeker dat er bijna tot geen water in komt. De scrub zelf vind ik niet echt geweldig, de substantie doet me een beetje denken aan suiker vermengd met water niet fijn. De scrubdeeltjes zelf voelen wel erg fijn, niet te ruwen maar ook niet te zacht waardoor het lijkt alsof hij zijn werk niet doet. Zijn werk doet hij ook gewoon goed, na het douche houd ik lekker een zacht huidje over heerlijk.

Prijs: € 6,99 ( ik heb ze in de aanbieding gekocht, dus waren ze iets goedkoper kan alleen het bonnetje niet meer vinden).

 

Dan het tweede pareltje. Hier ben ik dus echt geen groot fan van. Ik snap niet echt wat deze foam nou eigenlijk moet doen, op de verpakking staat dat het je huid verzorgt en verzacht maar dat gevoel heb ik niet echt. Ik vind het vooral een irritante foam en gebruik liever gewoon mijn douchegel van de body shop.

Prijs: € 6,99

 

En dan het derde pareltje en gelijk het laatste. Deze deo parfum en ook hier ben ik geen fan van. Dit komt omdat deze deo misschien 2 tot 3 uurtje werkt en daarna weer opnieuw moet spuiten. Ik heb gewoon liever dat deo heel de dag blijft, maar deze moet ik helaas nog vinden.

Prijs: € 3,95

 

Al deze producten ruiken trouwens naar viooltjes en rozen maar dat kan ik er niet echt van maken.

Eén reactie to “Review: Vogue shower scrub, Shower foam en parfum deo”

  1. jessy 10/12/2012 bij 11:31 #

    klinkt allemaal erg goed

Geef een reactie

