Mijn everyday bakje #2

11 Okt

Ik heb al eerder een artikel gemaakt met mijn everyday spulletjes, maar omdat dat alweer een tijdje geleden is dacht ik bij me eigen ik zal weer eens een nieuwe schrijven. Klik om te zien wat er veranderd is.

 

Laten we beginnen met mijn foundation’s. Dit zijn er maar 2 zoals je kant zien, terwijl ik er toch maar eentje grijp en dat is mijn geliefde BB cream.

 

Dan mijn basis enĀ concealer’s.

 

Dan mijn poeders en blushes en een shimmer powder.

 

 

Mijn geliefde lip scrub.

 

Twee oogschaduw palletjes, maar het kan ook zijn dat ik gewoon een andere oogschaduw pak.

 

En dan als laatst mijn lipstick’s en lipglosses.

 

Geef een reactie

