Review: Blush, oogpotlood en translucent powder van Essence (Class of 2013)

10 Okt

Vorige week kon je al een review lezen of de nagellak van de nieuwe LE (klik hier voor het artikel) en vandaag ga ik het hebben over de blush, het oogpotlood en de translucent powder. Klik om verder te lezen.

01 Alpha better gamma

Laten we beginnen met de blush. De verpakking is eigenlijk niet anders ik heb meerder blushes van Essence en die doosjes zien er hetzelfde uit alleen is de tekst anders maar niet echt speciaal. En dan de blush zelf. Jammer Essence dat het patroon wat er in zat een overspray is heel jammer. Voor de rest is de blush gewoon goed, het is een donkere peachy kleur die gewoon heel de dag blijft zitten met een redelijk pigment.

Prijs: €2,99

01 Want to be my freshman

Tjaah, wat kan ik over de verpakking zeggen. Voor mij is het net een potlood en vind ze erg lijken op de NYX eye pencils. Niet echt bijzonder dus. Dan komen we bij het potlood zelf. Ik vind hem zelf erg romig en met een goed pigment het is een licht goude kleur. Je kunt dit potlood als oogschaduw of als eyeliner gebruiken, maar dat laatste raad ik zelf niet echt aan.

Prijs: €1,89

01 sheerleader

Gosh, wat heb ik met die ene jo. Maar goede de verpakking, ja eigenlijk het zelfde als met de blush. Saai, saai, saai alleen de tekst er op is leuk. Maar goed daar gaat het natuurlijk niet om, het gaat om de powder zelf en ik kan zeggen die is goed. het is gewoon een transparante kleur, die er voor zorgt dat mijn make-up heel de dag blijft zitten.

Prijs: € 2,99

2 Reacties to “Review: Blush, oogpotlood en translucent powder van Essence (Class of 2013)”

  1. mysupersweetlife 10/10/2012 bij 21:37 #

    Wat een heerlijke producten! Ik vind je blog erg leuk en ben je met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

  2. jessy 10/11/2012 bij 15:09 #

    Ik vind de blush vooral erg mooi!

Geef een reactie

