Review: Action oogreinigingslotion

8 Okt

Nadat ik dacht dat mijn oogreinigingslotion van Nivea niet meer goed was, moest ik natuurlijk een nieuwe halen. Dus ik ging naar de action en zag deze staan. Doordat ik gek ben op hun gezicht´s scrub nam ik deze mee. In dit artikel kun je lezen wat ik er van vind.

Ik vind deze verpakking eigenlijk 10x niks. Hij oogt goedkoop en dat er boven op zon raar tube dingetje zit vind ik ook eigenlijk niet zo fijn. Op een of andere manier kan ik hier gewoon niet mee werken, of er komt teveel uit of er komt gewoon veel te weinig uit. Nee niet echt fijn.

En dan de lotion zelf. Nee dit is hem dus echt niet voor mij. Ik krijg mijn oog make-up er niet mee af en mijn eigen gaan er zeer van doen en worden rood. Het enige fijne is eigenlijk dat er geen geur van af komt.

Prijs: €0,98

4 Reacties to “Review: Action oogreinigingslotion”

  1. me 10/08/2012 bij 15:46 #

    Aha, ben ik toch niet de enige die er pijnlijke ogen van kreeg, ook de huid rondom de ogen werd bij mij heel gevoelig, leek wel of het van dit spul kapot ging…verschrikkelijk brandende plekken die zijn verdwenen nadat ik dit niet meer gebruikte. De olieversie is trouwens wel prima maar ik ben niet zo van de oliereinigers dus even opmaken en dan ga ik over maar de tweefasenversie van het Kruidvat en de Etos.

  2. blogthase (@blogthase) 10/08/2012 bij 19:18 #

    bij mij brande het ook heel erg

  3. Rose 10/09/2012 bij 14:36 #

    jammer dat het brande! But I still love the action hihi

Geef een reactie

