Mijn daily routine

7 Okt

Vandaag eens iets heel anders, namelijk mijn dagelijkse make-up routine. Lees verder om te zien hoe ik het doe.

Ik begin altijd eerst met concealer aan te brengen op mijn wangen, kin en voorhoofd. Dit doe ik vooral omdat ik daar gewoon hele erge roodheid heb en dat eigenlijk nooit wil dekken met foundation.

Dan komt mijn hema make-up base.

Daarna breng ik mijn BB cream aan, dit verschild wel eens. De ene keer is het dus mijn BB cream, maar het komt ook wel eens voor dat ik mijn M.A.C foundation aan breng als ik daar zin in heb.

En als laats mijn M.A.C  blot powder, echt serieuws ik houd van dit ding.

En daarna komen natuurlijk de standaard dingen zoals, oogschaduw, blush en lipstick maar dit verschild per dag.

Geef een reactie

