Review: Rimmel Kate Moss Lasting Finish Matte (nummer 113)

6 Okt

Ik ben gek op mijn Rimmel lipstick van Kate moss en toen ik deze dus in het schap zag staan, dacht ik bij me eigen deze moet ik hebben. Zo gezegd zo gedaan, ik gooide hem in me mandje en nam hem mee naar huis. Vandaag kunnen jullie lezen wat ik er van vind.

De verpakking zelf vind ik erg mooi, het rode met zwarte spreekt mij echt heel erg aan. Ook vind ik het leuk dat ze deze lipstick een andere huls hebben gegeven dan de andere, zo kan ik ze nooit door elkaar halen gelukkig.

De lipstick zelf heeft een beetje een nude, oranje kleur. Hij brengt fijn aan en komt ook geen vreemde geur van af, altijd prettig natuurlijk. En dan komt het moment van aanbrengen zelf, ja hij brengt fijn aan maar op of andere manier gaat deze lipstick  brokkelen op mijn lippen of in ieder geval zo voelde het voor mij. Ik zou niet weten hoe het komt, maar ik vond het niet echt fijn voelen ik zou deze lipstick dan ook niet opnieuw kopen en blijft lekker bij me oude vertrouwde.

Prijs: €9,49

Geef een reactie

