Mijn favorieten douche producten

5 Okt

Douche hoort er natuurlijk bij, dit doe ik dan ook elke ochtend als ik wakker word. Vandaag wil ik met jullie mijn favorieten voor onder de douche delen, kijk mee naar welke producten ik gebruik.

 

1. Deze body butter heb ik nog niet zo lang, maar o wat ben ik er gek op. Hij ruikt zo lekker naar mango en i love mango.

2. Gezichtscrub van de action, hij is niet echt speciaal of zo maar hij doet zijn werk.

3. Body scrub van de Kruidvat, nog een van mijn favorieten deze ruikt ook zo lekker. (mijn review kun je hier lezen).

4. Oeh, douchegel van de Bodyshop deze heb ik al een tijd en ik ben er echt heel zuinig mee. Wij hebben namelijk geen Bodyshop in de buurt de dichtstbijzijnde zit in Rotterdam.

5. En dan de laatste mijn shampoo en conditioner van Pantene ook niet echt speciaal maar toch fijn voor mijn haar.

Dit waren mijn favorieten douche producten, ik zou het leuk vinden als jullie je favorieten achter lieten in de comments.

3 Reacties to “Mijn favorieten douche producten”

  1. jessy 10/05/2012 bij 08:55 #

    die body fruit van de kruidvat is super fijn! Love it!

  2. Kelly te Winkel 10/05/2012 bij 19:51 #

    Ik ben benieuwd naar de body butter, ik hou van mango!

Geef een reactie

