Review: Essence nagellak (Class of 2013, 01 Blues of being cool).

4 Okt

Nagellak, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik moet vinden. Ik heb het in me stash, maar veel doe ik er eigenlijk niet mee. Waarom koop je dan nog nagellak zou je zeggen, nou eigenlijk gewoon voor de heb (en mijn zusje en vriendin gebruiken mijn nagellak dus). Eigenlijk geld dit ook weer deze nagellak, ik zag heb staan in het Essence schap en moest hem HEBBEN hij was gewoon zo mooi en vandaag kunnen jullie lezen wat ik er van vind.

 

Het nagellak potje, ja wat moet ik er over kwijt. Ik vind hem cute dat zeker, maar nadat ik de laatste keer 2 potjes nagellak heb laten sneuvelen heb ik het eigenlijk niet meer zo op glas. Zeker niet handig, aangezien alle nagellak potjes van glas zijn maar goed. Het kwastje is ook erg fijn ik vind hem lekker groot waardoor het snel aangebracht is.

 

De nagellak zelf is ook wel mwaah. Het is een heel mooi paars kleurtje en ik vind hem echt prachtig, dat is het punt niet. Maar je moet gewoon heel erg uitkijk met het aanbrengen, zit er teveel nagellak op het kwastje heb je gelijk een hele kwak nagellak op je nagel wat er nou niet echt charmant uit ziet. Hij dekt in twee laagjes wat dan wel weer erg prettig is.

 

Prijs: €1,89

 

 

Eén reactie to “Review: Essence nagellak (Class of 2013, 01 Blues of being cool).”

  1. xxxxxxxxxxxxxxx 10/05/2012 bij 20:00 #

    wat hem jij mini nagels zeg!!

Geef een reactie

