Mijn beautyzondes

3 Okt

Ik denk dat iedereen zich er wel eens schuldig aan maakt, ik zelf namelijk wel. Vandaag wil ik aan jullie 3 van mijn beautyzondes opbiechten, welke het zijn zien jullie hier onder.

 

1. De eerste is er gelijk eentje, waar volgens mij veel vrouwen zich schuldig aan maken. Slapen met je make-up er nog op, slecht, slecht, slecht ik weet het. Maar af en toe ben ik gewoon echt dood op en heb ik zo iets van ach deze ene keer is het vast niet zo erg, terwijl ik weet dat ik de volgende morgen gewoon hele erge last van me ogen heb. Bad me.

 

2. Oeh, ook zo’n slechte van mij. Gewoon rond lopen met nagellak die er maar half op zit. Ja, ik weet van me eigen dat ik gewoon een heel erg lui persoon kan zijn en dat is ook het geval met nagellak.

3. En dan de laatste, misschien ook wel een bekende. Te laat naar bed gaan, ik neem mezelf altijd voor om half 11 me bed in te duiken maar meestal word het dan een uur of 12 als het dan al niet later is.

 

Nou, dat waren mijn beautyzondes. Ik zou het leuk vinden als jullie achter laten in de comment’s wat jullie beautyzondes zijn.

 

Eén reactie to “Mijn beautyzondes”

  1. xxxcharr 10/03/2012 bij 16:18 #

    Dat met die nagellak herken ik haha!
    xxxx

Geef een reactie

