Review: Kruidvat body scrub (bleuberry & lychee)

2 Okt

Vorige week ben er weer eens goed tegen aan gegaan en ben ik lekker wezen shoppen. Ik was eigenlijk niet op zoek naar een scrub, maar omdat mijn andere scrub van pure coconut op was had ik er eigenlijk wel eentje nodig. Dat is deze van de Kruidvat geworden, ik had al eens een body butter van Kruidvat eigen merk en daar was ik erg tevreden over. Lees hier onder wat ik van deze scrub vind.

 

De verpakking van deze scrub vind ik eigenlijk niet zo, ik vind hem namelijk een beetje kinderlijk ogen maar het is niet zo erg dat ik me er aan erg of zo. De kleurtjes vind ik dan wel weer leuk, hij valt lekker op tussen mijn douche spulletjes ook vind ik het erg handig dat het in een tube zit zo weet ik zeker dat er geen water ik kan komen waardoor mijn scrub naar zijn grootjes is.

 

Dan de scrub zelf, wat is dit een fijn product zeg. Hij ruikt zo lekker (ja, ik ben er laatst achter gekomen dat ik van hele fruitige geuren houd). En wat is hij fijn voor mijn huid, zoals jullie kunnen zien zijn de scrub deeltjes niet echt groot wat ik zelf heel erg fijn vind. Voor mijn gevoel doet deze scrub echt veel voor mijn huidje en ik zou hem dan ook zeker opnieuw kopen.

 

Prijs: € 2,99

3 Reacties to “Review: Kruidvat body scrub (bleuberry & lychee)”

  1. jessy 10/02/2012 bij 09:21 #

    heb hem zelf ook gebruikt en ik vond hem erg fijn!

  2. Rose 10/02/2012 bij 15:55 #

    De verpakking is inderdaad niet top, maar hij lijkt me verder wel super fijn!

  3. Chelles Blog 10/02/2012 bij 23:47 #

    Het lijkt me een erg fijne scrub. Het is inderdaad een niet al te fantastische verpakking, maar de kleur knalt er inderdaad wel lekker uit.

Geef een reactie

