Verjaardagsfeest

30 Sep

Zoals jullie weten heb ik gister mijn verjaardag gevierd. Daarom komt er vandaag ook eigenlijk niet echt een artikel, maar ik wou wel gewoon wat online zetten.

 

20120929-231829.jpg

Ik heb het gister echt heel erg gezellig gehad, maar ook heel erg druk. De cakepops moesten gemaakt worden, mensen moesten natuurlijk drinken en dan al het andere wat er nog bij komt kijken.

20120929-232013.jpg

S’avonds zijn me vrienden langs geweest en hebben we gewoon met zijn alle monopoley gespeeld, waarbij ik gewoon dik heb verloren maarja dat hoort er ook natuurlijk bij.

Al met al heb ik dus een geweldige verjaardag gehad (eindelijk na 5 jaar).

Xox Tall

2 Reacties to “Verjaardagsfeest”

  1. pretty beauty land 10/01/2012 bij 17:21 #

    nog gefeliciteerd dan!

Geef een reactie

