Review: Catrice mono (Charly's chocolate factory)

29 Sep

Een tijdje terug heb ik deze prachtige mono van Catrice gekocht en nu vond ik het tijd worden dat er een review van op mijn blog zou komen. Klik op verder om te zien wat ik er van vind.

 

De verpakking zelf vind ik eigenlijk een beetje goedkoop ogen en dat de letters kleur geven in het licht is niet echt handig vind ik zelf, al geeft het wel een leuk effect. Dat het doosje zoals altijd van transparant plastic is vind ik wel handig, zo kun je het niet kwijt raken in je stash. En het leuke, eindelijk een doosje van Catrice dat wel makkelijk open gaat.

 

De oogschaduw zelf vind ik wel erg mooi, het is een mooie bruine kleur met een mooie shimmer er in. Ook de pigment is redelijk goed, vooral als je hemt nat maakt, komt er pigment van af (het heet natuurlijk niet voor niks wet & dry). Al met al is het dus gewoon weer een fijn product zoals ik altijd wel van Catrice gewend ben.

Geef een reactie

