Review: Pure coconut hand and nail cream

27 Sep

Zoals jullie weten zat deze handcrème in mijn Net 5 doos. Vandaag kunnen jullie lezen wat ik er van vind en wat hij met mijn handen doet.

 

De verpakking zelf vind ik eigenlijk niet zo speciaal. Mijn body scrub die ik ook van dit merk heb gehad, zag er eigenlijk een beetje precies hetzelfde er uit. Het is gewoon simpel en het is handig dat het een klein flesje is, waardoor hij makkelijk mee in mijn tas kan.

 

De handcrème zelf doet zijn werk wel goed. Hij maakt mijn handen zachter en ik vind het zelf erg fijn dat hij niet plakt, zoals ik bij sommige andere handcrèmes wel heb. De coco’s geur zelf is ook wel erg lekker, niet te sterk maar hij is wel aanwezig al verdwijnt hij wel naar een tijdje.

 

(hoe duur hij was weet ik niet, maar er zal vast wel ergens op internet een prijs te verkrijgen zijn).

Geef een reactie

