Mijn favorieten thee

26 Sep

 

 

Jullie zullen nu vast allemaal denken, thee? Waarom een artikel over thee? Nou omdat ik vind dat dit toch wel iets met schoonheid heeft te maken en omdat ik de laatste tijd erg veel thee drink. Dit komt vooral door dit weer en omdat het natuurlijk hartstikke lekker is. Daarom mijn 3 favorieten thee smaakjes van dit moment.

 

Warming Apple

Ooo, wat ben ik gek op deze thee. Hij is lekker zoet en smaakt eigenlijk stiekem een klein beetje naar appeltaart. Op dit moment is hij bijna op, maar als hij echt helemaal op is komt er zeker een nieuw doosje in huis.

 

Groene thee met citroen

Groene thee alleen, nee geen succes voor mij. Groene thee met vanille of welk ander smaakje dan ook, ook een dikke nee. Maar deze, ja dat is eigenlijk de enigste die ik wel lekker vind en ik drink hem ook wel vaak.

 

Herfst storm

Eigenlijk om eerlijk toe toegeven, smaakt deze eigenlijk een beetje hetzelfde als Warming apple. Maar bij deze heb ik wel het gevoel alsof ik de herfst aan kan, onder een lekkere warme deken en deze thee.

 

Nou dit waren mijn favorieten thee smaakjes, ik zou het leuk vinden als jullie achter zouden laten wat jullie favorieten smaakjes zijn of natuurlijk dat je helemaal geen thee lust kan natuurlijk ook.

3 Reacties to “Mijn favorieten thee”

  1. robin♥ 09/26/2012 bij 08:56 #

    die warming apple ga ik even voor in de winkel kijken, klinkt heel lekker! mijn favoriet is groene thee 🙂

  2. Suzanne 09/27/2012 bij 10:52 #

    Die appel lijkt me lekker! Ik heb gisteren een blog geschreven over een erg lekkere thee, Choco van Yogi Tea.

Geef een reactie

