Review: Catrice oogschaduw pallet (Twinkle in the eye)

25 Sep

Een paar maanden geleden haalden ik dit pallet. Ik wist dat Catrice nieuwe palletjes in hun assortiment had en daar moest ik natuurlijk wel iets van hebben. Dat is dus dit oogschaduw palletje Twinkle in the eye geworden. Lees verder om te zien wat ik er van vind.

 

De verpakking is zoals we gewend zijn Catrice eigenlijk altijd wel een beetje hetzelfde. Hij gaat niet makkelijk open en is niet echt speciaal ofzo. Wel is het natuurlijk handig dat het pallet doorzichtig is, waardoor je makkelijk kunt zien waar je aan toe bent.

 

En dan de oogschaduws zelf. Ja ik kan er eigenlijk bijna geen woorden aan vuil maken. Het zijn mooie kleuren, die goed bij elkaar passen en de pigment zelf is natuurlijk ook gewoon heel erg fijn.

 

Prijs: €4,49

 

 

Geef een reactie

