Review: Too Faced (Naked Eye pallet)

23 Sep

Ik was met een vriendin in Rotterdam en wij stonden bij de Sephora in de V&D, natuurlijk te kijken in de schappen van too faced. En daar zag ik hem liggen hoor, Too Faced naked eye pallet en ik dacht nog bij me eigen ik moet het niet doen het is zo duur. Maar toch ik kon het niet laten, hij was zo mooi en zo stond ik dus bij de kassa met dit pallet.

Maar wat vind ik er nu eigenlijk van. Nou de verpakking alleen echt gorgeous. Er zitten echt mooie details op het doosje en hoe je het pallet open moet maken vind ik ook erg leuk. Echt de verpakking is al om verliefd om te worden.

(van links naar rechts)

En dan de kleuren. Nou da vind ik zelf toch erg mee vallen, misschien dat ik iets verkeerd doe ofzo maar van de eerste 2 rijen krijg ik echt gewoon bijna geen kleur van af. Misschien dat het komt omdat het lichte kleuren zijn, maar dan nog. En de onderste rij, ja daar krijg ik dan wel iets meer kleur vanaf maar nou ook niet echt waar ik zeg van wauw. Maar al met al zijn het prachtige kleuren alleen de pigment is gewoon minder, naar mijn mening

Prijs: €33,90

Geef een reactie

