Tips tegen de kou

22 Sep

 

 

Nu de herfst er weer is en de tempraturen echt weer ontzend hard aant dalen zijn leek het me wel handig om wat tips te geven die voor mij helpen tegen de kou. Ik zelf ben nog al een grote kou kleum en heb het ook heel erg snel koud.

 

– Sokken aan trekken. Ja gelijk een hele rare maar dit scheelt voor mij echt al een hele hoop, zodra ik namelijk koude voeten krijg, krijg ik het snel daarna al helemaal koud.
– Lekker onder een deken kruipen. Ook deze helpt voor mij ook heel erg goed en het is niet alleen handig voor als je tv gaat kijken maar ook als je in bed licht. Ik slaap nu al weer een tijdje met twee deken, ja je bent een kouwkleum of je bent het niet.
– Een lekker kopje thee, koffie of warme chocomelk. Ja hier hoef ik natuurlijk niks aan toe tevoegen. Ik zelf zit de laatste tijd echt weer aan de thee en dan vooral appel kaneel, jamjam.

(Dit zijn natuurlijk mijn eigen tips, voor iedereen zal het natuurlijk anders zijn houd daar rekening mee en natuurlijk kun je je eigen tips bij de comments achter laten).

Geef een reactie

